23 november 2015

The dress

Innan ni får Galabilderna tänkte jag dedikera ett helt inlägg åt min klänning. Egentligen är det väl bara en ursäkt för att visa upp my-oh-so-sexy-self. HAHA. Nånä... Men lite bättre än att ni får se tio selfies bland galabilderna.


Klänningen beställde jag på Nellys superrea. Tyckte om den genast jag drog på den. Färgen var kanske inte mitt förstahandsval, men i och med att jag är ganska mörk i huden året om, så funkade det ljusgula. Det blev lite svårt med Galans guldtema i och med att "halsbandet" på klänningen var i silver.. Jag matchade med vita ballerinor med silverdetaljer, och en "Louis Vuitton"-väska i vitt, som också hade guld/koppardetaljer. Sen hade jag ett ljusrosa armband med silver och guld/koppardetaljer, guldblad i öronen och en ring i guld/koppar med tre "stenar" i rosa, gult och blått. Tyckte jag behövde lite ljusrosa nagellack till det också. Och det var min Galaoutfit!

1 kommentar:

  1. He va nog en fin klänning! Och fin helhet :D Riktigt glammigt ;) Nelly har nog fina festklänningar för ett bra pris :) Beställd själv i sommar en turkos långklänning (som såklart får kortas med typ halva längden) xD xD men också på rea o för bra pris :p

    SvaraRadera