11 november 2015

Hej jag heter Mimmi, vad heter du?


Ifall ni glömt bort hur jag ser ut så kan ni mycket väl påträffa mig såhär. Byxorna är mina absoluta favoriter att ha på jobbet just nu. De är supermjuka och sköna, typ som mjukisbyxor (världens bästa uppfinning!) men lite snyggare. Byxorna har jag köpt på H&M. Tröjan är ett fynd från Primark i London. Denna outfit brukar jag kalla för "skurken". Varför? Nå för att jag är superrandig (bara sockorna som råkade vara prickiga), och svartvit. Kanske jag förresten borde visa lite oftare hur jag går klädd? Som ni kanske förstår går det inte att ha fina vita skjortor, pressade svarta byxor och klackisar på mitt jobb, nä där får man nog tänka klädkod: bekvämt, slitstarkt och klott-tåligt. En gång gjorde jag misstaget att ha på mig mina ljusa pastellmintiga jeggins tillsammans med en vit stickad tröja. När jag kom hem hade jag både matrester, bajs och tusch på mig. Lesson learned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar