2 november 2015

Monday november 2nd

Måndag igen, och veckorna fortsätter att rusa iväg. Idag har jag haft stängningsskift, som alla andra måndagar den här hösten. Denna gång fick jag dock sluta nästan 1,5 timmar tidigare än vanligt, i och med att sista barnet for hem redan före klockan tre. Skönt, tänkte jag, och tog ut lite extratimmar och for hem och räfsade i stället. Snabbmiddag i form av stekt råkorv och makaroner. Nu har jag klickat hem de första julklapparna och lite annat smått och gott åt mig själv från Dermosil. Borde hoppa i fräscha kläder och piffa upp mig lite, småningom ska jag nämligen iväg på personalmöte till jobbet. Ingen måndagszumba idag alltså... Ikväll ryktas det att vi ska ha fortsättning på vårt påbörjade Star Wars-maraton. Och sen ska jag kämpa hårt emot från att äta något gott. Ska försöka vara så nyttig som möjligt denna månad! Ni får gärna önska mig lycka till. För som mommo sku säg, "jaa lycka till me he!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar