10 november 2015

Pappas dag

I söndags firade vi farsdag här i vårt avlånga land. I år firade jag tillsammans med min familj hemma i Jutas. Bara pappa, mamma, jag och Kati. Mamma bjöd på middag och sen hade jag gjort tårta till efterrätt. Eller rättare sagt en "Mississippi mudpie", som ni ska få receptet på i ett senare skede. När vi ätit oss mätta och belåtna bänkade vi oss i soffan och kollade igenom massa gamla bilder på mammas externa hårddisk. Började på 2002 och stannade på 2005, så ännu har vi tio år av bilder att avverka. Och då har vi inte kollat i de gamla albumen från före 2000-talet ännu...

Egentligen var det meningen att jag skulle åka hem efter middagen, gå på revymöte och sen gymma. Men vet ni, ibland måste man göra ändringar i sina planer. Och det här var en sån sak jag absolut inte ångrar att jag bytte till!

 Iskä <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar