28 november 2015

Årets önskelista

Som alltid på lillajul så sätter jag ut årets önskelista. Några saker åt mig, några saker till hushållet, några som sambon och jag båda skulle behöva. Varsågod tomten, årets önskelista:

 Ett objektiv till min kamera (Nikon d3100) som kan zooma lite bättre och det går att fota rörelser med! Vet inget om kameror så kan inte säga specifikt vilket objektiv jag vill ha.. 
Beach House-lakan i mörkgrått, för två.
En ny dammsugare. Eller åtminstone ett nytt munstycke till den vi har! För det är helt kaputt nu.
En ny sovkudde! Gärna en lite "bättre", t.ex. Tempur som stöder nacken och ryggen.
Nya mjukisbyxor (åt oss båda)! Det finns tre krav: De ska vara gråa, de ska ha resår nertill, de ska ha fickor. Typ dessa Nike var snygga!
Sånahär Marimekko assietter. 
Ordentliga resväskor! Gärna mjuka.
Vandringsskor. De ska vara LÄTTA och tunna!

Dessutom skulle det inte sitta helt fel med några presentkort for moi. T.ex. på ansiktsbehandling, massage eller sånglektioner. Och ja, får tomten hjärnsläpp.. Ge för allt i världen INTE en ful tomtedekoration, ge hellre resebidrag! Det skulle uppskattas till sommarens långresa. TÄÄCK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar