15 november 2015

Sunday bloody sunday

Dagen efter kvällen före, så att säga. Sov till halv ett. Åt frukost, bloggade och slösurfade en stund, duschade, gjorde mig i ordning och körde sen iväg mot Nykaabi vid halv fyratiden. Hoppade in i baksätet på mammas och pappas BMW, och så åkte vi iväg till Jeppis. Kusin André fyllde 15 igår (wtf!?), så idag firade vi på Ejdevägen. Kusin Felicia, som också var på kalaset, höll på att öva till ett geografiförhör de ska ha nästa vecka. Hon quizzade sig själv med Europas länder, och förstås blev vi andra också ivriga att testa våra kunskaper. Visade sig att vi inte var så bra som vi trodde... Sen hittade jag att man kunde öva på USA:s delstater också, och det måste jag förstås prova på. Om ni känner för att göra något vettigt som samtidigt är roligt så kan jag lova att ni vill klicka in er häär. Tydligen använder de denna sida i skolorna nuförtiden. Jaa-a, itt ere som på min tid, tå had vi paper å penno på lektionan!

När vi kom hem från Jeppis traskade jag småningom iväg till gymmet, där jag körde veckans tredje gympass, vilket var veckans andra benpass. Lite after-workout mat i form av blåbärs-havreyoghurt. Kalle och jag satte igång den näst sista Star Wars-filmen en liten stund, men nu har han övergått till Formula.. Tror jag ska ta några TUC-kex att knapra på och lägga mig på sängen med mina husritningar. På torsdag ska vi nämligen på ett spännande möte! Stay tuned...

Om ni undrar hur mina lårmuskler ser ut efter ett benpass så är det såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar