13 november 2015

Årets bloggjulkalender

Kanske det är nån av er som funderat på om det blir nån julkalender här på bloggen i år? Sen jag började blogga 2009 har jag haft två julkalendrar; förra året gjorde jag 24 videobloggar och året innan gav jag 24 musiktips. Hur blir det i år då? Tja, först hade jag faktiskt tänkt skippa hela tramset med julkalender.. Mest för att det tar upp så himla mycket tid. Men sen fick jag en briljant idé, som jag bara inte kunde släppa. Delgav min idé åt sambon, och han var genast med på noterna (hehhehe, ni fattar det roliga när ni får höra vad det är). Nu har jag börjat göra en lista på vilka element julkalendern ska innehålla, och det återstår bara att testa ut tekniken.

Vad vi ska göra? Ni kan väl gissa först! Så lovar jag att berätta i början på nästa vecka. PS en ledtråd: Kalle ska också vara med.

2 kommentarer:

  1. Något med musik blir det åtminstone. (Nog när Kalle ska vara med och du får "med på noterna" att låta som en ordvits.)
    Kanske ska ni sjunga och spela en jullåt per dag? Det skulle vara ganska mysigt.

    SvaraRadera