5 januari 2015

Winter wonderland


Otroligt vackert ute just nu, med solsken över gnistrande, vita drivor, Härligt! Synd bara att det är så himla kallt... Idag steg jag upp vid halv tolv. Fixade frukost åt mig, borstade tänderna, och sen gjorde jag en bulladeg. Den jäser som bäst, och jag har dammsugit hela huset. Dagens planer är en Elli-ridtur (blir ju mysigt!) och sen Jeppis-zumba. Denhär veckan ska jag försöka komma in i vanliga träningsrutiner igen! Får se då vad kroppen säger om den saken... På torsdag blir det gym-premiär! Gissar att jag kommer få piska mig själv ganska hårt första tiden. Nå, sen ska vi inte heller glömma att jag kommer ha fullt upp med revyövning, så om jag mjukstartar med två gympass i veckan kanske det går bra. Sen blir det hård fart på framtill sommaren! April-maj har jag tänkt köra morgon powerwalks 3-5 dagar i veckan igen. Så kanske denhär tjockisen också blir i någotsånär form till beach 2015... Om inte, så dör jag väl inte av det heller!

Nä, nu ska jag traska ner och sätta i motorvärmaren i bilen, och så en promenad till Livsmedel för veckans matkassar. Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar