7 januari 2015

Back on track och skralt med uppdateringar framöver

Häjhäj, har do på kaffihöjton?! Nee... Nyligen hemkommen från den allra första riktiga revyövningen. Blev tilldelad fyra roller, så nu har jag lite att bita i, minsann. Och repschemat fylls snabbt.. Denhär veckan har vi redan inprickat två sketchträffar och en sångövning. Så när jag nu skriver att jag inte kommer ha nån extra tid över för bloggen så ljuger jag ej. Inte det minsta!


MEN! Idag har jag också förberett för morgondagens gym-comeback. Och det tänker jag sannerligen inte missa. Eller sen kanske nog. För jag har nämligen fått nåt konstigt fel i mitt vänstra knä... Så egentligen är väl det ända vettiga jag har att komma med idag att jag är tillbaks på jobbet igen. Och det var helt okej faktiskt. He blir nåo bra dehär, får vi väl tro! Summering av dagen: Jag har inte gjort nåt vettigt idag, och jag kommer knappast att göra så mycket vettigt resten av januari heller. Om vi ska vara realistiska alltså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar