22 januari 2015

Bucket list

Surfade för en tid sen runt lite på Finlandssvenska bloggare (sällan jag hittar inspiration där...) och kom över detta inlägg. Kände att en bucket list över saker man vill göra i sitt liv borde jag också knåpa ihop. Sagt och gjort:

- Roadtrip i Norge (senast gjort 2005)
- Roadtrip i USA
- Bygga/renovera ett hus
- Ha "sju meter" i takhöjd
- Egen sommarstuga
- Barn
- Hund
- Gifta mig
- Film på en drive-in bio
- Skida i Alperna
- Äga en jacuzzi/ett badkar
- Köra på Autobahn
- Ha så långt hår så jag kan ha snygga flätor/frisyrer
- Ruskavandring i Lappland (senast gjort 2003)
- Spela in en musikdemo
- Besöka alla världsdelar

Och säkert massa, massa annat också! Dethär är nu de få saker jag kom på sådär på rak arm. Får fylla på och kryssa av vartefter. Det bästa med livet? Att man aldrig vet var man hamnar och vad som händer!

Alla bilder är Googlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar