17 januari 2015

Bloggers statistik alltså...

Den 3:e december skrev jag ett inlägg med rubriken 3000. Då talade Bloggers statistik om för mig att jag skrev mitt tretusende inlägg. Idag visar det att jag skriver mitt fyratusende. Och eftersom jag skrev 93 inlägg i december och detta är januari månads 27:e inlägg så stämmer det ju inte alls! Vad störande alltså. Har nog länge funderat på att skaffa nån annan slags statistikräknare, eftersom jag starkt misstänker att besöksräknaren inte heller stämmer så jättebra... Men ni vet jag och teknik, det gååår liksom inte! Dessutom så bryr jag mig inte om det faktum att jag kanske bara har 50 besökare om dagen, och inte 500 som statistikräknaren visar. Min blogg är fortfarande min blogg, och jag gör vad jag vill med den. Så då hade vi rett ut det...

Igår hade vi fredagsmys efter att jag varit på revyövning. Åt kokosbollar och kollade The Curious Case of Benjamin Button. Så otroooligt bra film! TripAdvisor-töntade medan sambon spelade Super Mario, och gick och lade oss vid halv tre-tiden. Idag steg vi upp tolv. Samma sak här i soffan som gårkvällen, var och en med sitt nördande... Ska gå och värma lite korvgratäng nu, öva lite revysånger och sen hoppa i duschen. Klockan tre har vi övning på lokalen. Halv sex hämtar Linn upp mig och så styr vi kosan mot Lindas i Jeppis, där vi ikväll ska ha klassträff med sedvanlig tortilla och prat. Ser framemot det!

Så en sån lördag väntar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar