3 januari 2015

Året 2014: November

 Firade pappas födelsedag.
 Mommo bjöd in till för tidig farsdagsmiddag.
 Hälsade på syrran och hennes sambo i nya lägenheten i Munsala. Gjorde varma smörgåsar, kollade Idol och umgicks. Trevligt!
 Målade en kökspalle med te och ättika!
 Njöt av att ha min bil tillbaka, och att den FUNKADE...
 Njöt av att vara ledig på helgerna.
 Utförde tomteuppdrag...
 Gick på Tupperware-demo hemma hos Madde, och konstaterade att jag har en hel del TW-grejer!
 Vi fixade äntligen kontoret!!!
 Sambon och jag firade femårsdagen i efterskott med O'Learys date och Maze Runner på bio.
 Tossa ordnade damkväll i sin nya lägenhet i Nykaabi.
 Njöt av årets sista solstrålar!
 Jag färgade håret mörkare.
 Gick på bloggjulfest vid Juthbacka.
 Vi byggde äntligen ihop vårt andra vitrinskåp.
Vann cottonball lights...
 ... och en fin lykta med julinnehåll. Det kallar jag flow!
 Jag och Linn gick på Kannustalo-husvisning i Vasa.
 Vi hade Swingclub-lillajulfest hos Tom och Åsa.
 Började julpynta hemma.

November månad innehöll också farsdagsfirande, både med min egen pappa, och med farsdagslunch hos Kalles fammo och faffa. Vi hade också farsdagsfest på jobbet. Kalle och jag hälsade på hemma hos Janica, Johan och lilla Melvin i deras hus i Eljasus. Jag ordnade Mary Kay-party hemma hos mig (med Madde som konsulent, coolt!). Dessutom hade vi NNSB's Hjulfest, som jag tydligen inte hittat nån bild från...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar