4 januari 2015

Den stora rubrikbytardagen


Här har ni mig, rubrikbytardagsuppfinnaren! (vet ni inte vad jag mumlar om, läs häär) Än så länge har jag bara hunnit kommentera två bloggar, men lovar att det ska bli fler än ikväll. Vi har nämligen varit på 10-årskalas, och strax ska vi iväg till OUF för lite revycheck. Det närmar sig!

Men! Ni andra har väl inte så mycket annat för er en tråkig söndag? Nä! Då ska ni alltså passa på och ge bort rubriker åt andra bloggare. Då blir bloggvärlden bra mycket roligare en tid framöver, när vi har lite nya rubrikförslag eller önskeinlägg att bita i!

5 kommentarer:

  1. Topp 5 blogglista! "Ge bort en rubrik" dagen :)

    SvaraRadera
  2. Det här var ju en härlig idé, ska genast ta mig an utmaningen och dela ut rubriker. Länkar till ditt inlägg!

    SvaraRadera
  3. Rubrik: "Mimmi i högstadiet" ;)

    SvaraRadera
  4. Har bara fått en rubrik hittills, hoppas verkligen det kommer flera... Håller själv på och delar ut för fullt :)

    Antar ju att du också gärna vill ha rubriker, så här kommer min till dig: vad ser du mest framemot år 2015? :)

    SvaraRadera
  5. Om man ger så måst man jo få tibak na å så here we go. Vilket klädesplagg gillar du bäst i din garderob och varför?

    SvaraRadera