20 januari 2014

Veckorna dom går och går

Jaha, och så började den fjärde veckan dethär året. Vad hände med de tre tidigare, om jag får fråga!? Med denhär farten är det midsommar innan vi ens hinner blinka! -14 på mätaren imorse och jag trampade gladeligen iväg till jobbet. 8:30-15:30 idag, och en helt vanlig måndag i livet med pyssel, musikstund och bus överlag. Har som tur bäddvecka och behöver inte alls gå ut denhär veckan, huhh.. Väl hemma var jag hurtig och torkade damm. Fattar inte varför jag aldrig tidigare har tänkt på att använda min Enjo-städhandske till att torka allt damm!? Förr tog jag bara på tv:n med den.. Nu gick det ju dubbelt snabbare och var hälften mindre omständigt än med bunke och trasa! Sambon kom hem och vi kockade helgens rester till middag. Sen blev det sjuppsjupp iväg till butiken för veckans två matkassar, och så dumpades jag vid Årvasgården, my second home right now. Övning för hela slanten och så traskade jag hem igen runt klockan nio. Fixade lite kvällsmål och nu kollar vi som bäst på Så ska det låta medan jag försöker få Skype att funka. Date med min käraste Tees på agendan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar