12 januari 2014

Is this the part where the end starts?

Efter en nästan tolv timmars natt känner jag mig lite bättre än igårkväll, faktiskt. Ljusmys, film och omenahyve med glass gjorde nog susen misstänker jag. Kröp till sängs och slocknade nästan genast. Sov som en prinsessa med avbrott då sambon kom hem klockan fem. Steg upp strax före klockan ett. Värmde den överblivna hamburgerbiffen från igår och käkade med lite sallad. Ingen vidare matlust dock... Nu ska jag slappa nån minut, försöka få printern att funka och sen traska iväg till gymmet. Klockan 18 blir det sen revyövning igen, och så var den helgen förbi. Försöker att inte ta stress av hur mycket program jag har de närmaste 3 veckorna...

Dagens låt: Akon - Birthmark, a reminder of days gone by.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar