1 januari 2014

Tvåtusenfjorton

Gårkvällen blev toppen och jag stupade i säng runt klockan sex. Andra sov på vardagsrumsgolvet... Idag har vi absolut inga som helst planer, och det känns bra. Tog upp lite maletkött så vi kan fixa makaronilåda. Ska kolla klart första säsongen Arrow, som vi riktigt fastnat för efter julhelgen. Funderar på att köpa månadens första och sista chips och dipp,  för imorgon blir det andra bullar här i huset! Tipaton tammikuu och tillbaka till regelbundna tränings- och matvanor. Beach 2014 here I come. Och jag tror ni vet att jag faktiskt menar det.

Annars så längtar jag något fruktansvärt till jobbet. 17 dagar är för lång tid borta från mina kids. Vill inte ens tänka på hur det ska gå i sommar. Snyftar redan inombords!

Nu ska jag försöka få upp sambon och skicka hem vår övernattare så jag kan bänka mig i soffan.. Happy 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar