28 januari 2014

The Skallebank

Idag har jag plågats med en envis huvudvärk. Kände av det redan när jag slog upp mina bruna runt halv åtta. Följde med mig på den kyliga cykelturen till dagis. Efter att vi kom in igen på förmiddagen började det banka riktigt ordentligt. Under vilan hjälpte tydligen horisontellt läge, men genast jag steg upp tog bankandet i med full kraft igen. Fick söka mig en tablett i medicinskåpet men den kickade aldrig in. Kom hem runt klockan fyra och försökte distrahera mig med matlagning, frissabesök och makaronilåda. Men näe. Övade lite sånger med sambon och bilade (jag hade gärna gått...) iväg till lokalen. Revyövning och det bankade fortfarande lite misstänksamt i tinningarna. Nu är jag äntligen hemma på soffan igen, och tack och lov håller det på att ge sig. Ska ändå söka mig tidigt i säng ikväll, för att förhindra att sovmorgonen imorgon börjar med The Skallebank part 2...

Så nu vet ni hur jag haft det. Hur har ni själva haft det idag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar