29 januari 2014

Slutet på januari

Idag hände detta:
- Jag fick min efterlängtade sovmorgon eftersom jag skulle befinna mig på jobbet först klockan 9. Däremot så slutade jag kl 17 så det var kanske inte det trevligaste...
Min lunch/middag bestod av:
- På dagis hade Leena kokat ris, köttfärsbiffar och en gudomligt god svampsås. Sallad och mjölk till det, och så vilade vi så skönt på maten. När jag kom hem värmde jag gårdagens makaronilåda, även om jag hellre hade ätit risgrynsgröt, som jag märkte försent att det fanns lite kvar av...
Inatt drömde jag:
- Minns. Fan. Aldrig. Eller sen drömmer jag så konstiga drömmar att jag vill förtränga.
Dagens outfit var:
- Några år gamla Cubus-jeans som börjar bli för stora och tappar formen efter tre timmar. En rosa-vitrandig H&M-topp och en rosa "tröjjacka" från Turkiet.
Denhär vintern har jag lärt mig något nytt:
- Om ni läser föregående inlägg kan ni t.ex. se att jag så sent som igår lärde mig att äta grynost. Tyckte dessutom att det var supergott! Ska vi gå in lite djupare så har jag väl lärt mig att aldrig ta något för givet, vad det än gäller.
Nästa fest jag ska gå på är:
- Ooh det är så spännande, för på lördag har vi första träffen med Swingclubben! Camilla har meddelat att vi ska vara redo på lördag kl 19, men nåt annat vet vi inte än. Så oliiidligt spännande!
Just nu är jag SÅ irriterad på:
- Min fakin rygg. Ska strax traska iväg till gymmet och hoppas innerligt på att jag inte behöver traska tillbaka besviken och sjuk i ryggen....
Däremot vill jag rekommendera:
- Carros blogg som jag nyligen börjat stalka.
Dethär är min favoritlåt just nu:
- Har en period då jag inte hör på så mycket musik just nu. Det beror troligen på min icke-existerande fritid. Men i dethär huset är det ju aldrig tyst med Kalle som sambo... Så om jag ska välja så är det faktiskt I see Fire. Fast den har ni ju säkert redan hört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar