5 januari 2014

En skön söndag

 Började denhär dagen med gym. Jag och Sabina körde igenom nya programmet mellan 10 och 11. Tufft program, har på känn att jag kommer älsk-hata det rätt fort! Slut i både armar, ben och magmuskler, så imorgon blir det trevligt att försöka komma mig upp ur sängen... Hoppas att dethär programmet ska ta fram mina armmuskler lite till. Som ni ser på bilden så kanske det finns en gnutta hopp!
Kom hem och svepte ihop en riktigt enkel och smarrig kycklingsoppa. Aldrig provat den förr, aldrig sett nåt recept.. Tog bara lite vad jag kände för och hittade i skåpet. Tror jag gör ett separat inlägg med receptet!

Och nu har jag absolut INGENTING att göra förrän klockan fem, då vi ska på Kalles kusins 9-års kalas. Undrar faktiskt vad jag ska hitta på. Kanske läsa en bok? Det är minsann längesen.. Eller bara slösurfa här på nätet? Spela Sims? Hm, tja, inte så mycket vettigt i alla fall. That's for sure.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar