14 november 2017

När zumba blev off limits

Här sitter jag, hemma på soffan och kollar när sambon spelar Farming simulator på Playstation. Vanligtvis skulle jag hålla på och ställa mig i väg på Pensala-zumba den här tiden, men idag får jag nog bara snällt sitta bänkad hemma. Jag måste tvinga mig själv att sluta med zumban från och med nu, eftersom graviditeten har satt käppar i hjulen.. Efter förra veckans zumba blev jag väldigt dålig. Kände inget speciellt under själva träningspasset, tyckte att det gick riktigt bra och var vid gott humör, förvånad över hur bra jag ändå orkat, trots den växande magen. Men när jag kom hem var det "fäädit". Hade massor av sammandragningar och mådde inte alls bra. Så det är väl nog bara att bita i det sura äpplet och se sig besegrad...

Det kommer bli en lång vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar