7 november 2017

En tisdag

Nå hej påå edar! Tänkte slänga in ett snabbt tisdagshej så här mitt emellan maten och Pensala-zumban. Vilar som bäst på soffan efter en rätt hektiskt arbetsdag. Börjar också tro att rekommendationerna om järntabletter på grund av sänkt hb kan vara något för mig.. Känner mig trött mest hela tiden. Kommer mig inte för att göra så mycket på kvällarna. Skulle gärna gå ut på en promenad eller fem, men är så rädd för "sammandragningarna" jag får när jag går. Zumba funkar än så länge, men det är ju bara en dag i veckan. Gym kommer nog inte på frågan om jag ska ha ryggen i skick ännu i februari. Ridningen dog ut när Elli somnade in, och några andra fina idéer har jag inte på lager. Här har jag alltså stagnerat...

Men om vi ska prata om något positivare så är det väl kanske detta:

DAGENS TIPS:
Världens godaste (seriöst!) klementiner på Oravais Livsmedel right now! Det är Pirkkas 1 kg:s påse, så finns säkert på de flesta K-butiker runt om i landet. Om ni gillar dem sådär ganska syrliga så är det de perfekta "mandarinerna" för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar