16 augusti 2016

Bostadsmässans favoriter, del 2

Här kommer följande del av favoriterna från bostadsmässan i Seinäjoki farande ut i bloggsfären. Denna del kan vi väl kalla favoritdetaljer eller blickfång:

 Snygg tapet. Och hängaren var riktigt snygg den också!
 En gammal ladudörr(?) som garderobsdörr i tamburen, why not?
 Lustig lampa.
 Jag älskar happy lights-ljusslingor (har tre hemma), och att sätta dem under en jättestor glaskupa var ju definitivt en hit!
 Enkelt och F-I-N-T.
 Absolut den skojigaste lampan jag sett!
 Har jag sagt att jag har en grej för gamla bräden?
 Älskar den där växten. Påminns om att jag borde köpa en ny!
 Lite annorlunda hylla!
 Så många fina dukningar på mässan i år!
 Finns fortfarande en musiknörd i mig, som gillade denna konstellation. 
 Verkligen ingen dålig idé, skulle ju t.ex. passa perfekt ute på en sommarstuga, eller om man bor vid havet.
 Lådor funkar alltid som hyllor.
 Så många vackra blommor och blomsterarrangemang på mässan! Om man ändå hade råd att ha färska blommor i en vas på bordet året om.
 Ännu en komposition av saker inuti en glaskupa.
När jag såg denna kom jag på vad jag ska göra av mina blompallar den dagen jag tröttnar på att ha dem som sådana...
 En hylla jag gärna tagit med mig hem.
 Visste ni att jag gärna skulle ha en gammal kökssoffa i min ägo, och att mintgrön är min favoritfärg när det kommer till inredningssaker? Gissa vad jag tyckte om denna...
 En bastupanel utöver det vanliga.
 Drömmen är att en dag ha en råtegelvägg i mitt hem.
 Bra skylt, som man kan ändra enligt humör!
Fin gammal soffa!
Snyggt kökskakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar