25 januari 2016

Monday


Hello, it's me, osv. osv. Här sitter jag och pustar ut några minuter på soffan. Kom hem från jobbet klockan fem, gjorde en smoothie till middag, kopplade i printern och tog ut massa NNSB-papper som jag haft på slarv sen höstmötet i november.. Hrm. Idag har vi nämligen årets första styrelsemöte. Så om en halvtimme ungefär ska jag befinna mig på ABC. Funderar på om jag kanske ska promenera dit, i och med att jag IGEN missar måndagszumban i Jeppis.. Lite motion behöver jag ju idag också!

Annars har jag väl inte så mycket på hjärtat. Dagarna flyger iväg och jag börjar redan ha ångest över hur vi ska hinna med allt på dagis förrän juni lurar bakom knuten.. Hohho. Februari kommer åka iväg i ett tjoff med vintersporter, fastlagsbullar, vändagskaffe osv. Sen blir det mars och vi får börja påskpyssla! Efter det kommer våren farande i en väldig fart, med vappenmaskerad, munkar och annat roligt, och så vet ni att det är sommar innan man vet ordet av. JAJAJA nåo ska on no tjat om hede! Men håller ni inte med om att tiden bara springer iväg? Det går bara fortare och fortare för varje år.. I år har jag dock inget emot det, för det betyder att det snart är 18. juni och vi flyger iväg till det förlovade landet på andra sidan Atlanten, jee!

Men före det ska jag ju själv också hinna med massor. Ha Perfect Home-party, spela revy, fira min mamma som blir 50 och gå ner typ 7 kg. Sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar