17 januari 2016

Helgen som gick

Vad har jag haft för mig de senaste dagarna, kanske nån undrar? För att ha varit en helt planlös helg har jag faktiskt hunnit med en hel del. Beskåda, min helg i bilder:

 //Fredagsmys tillsammans med Madde//
 //Bytt ut julpynt mot vinterinredning//
 //Gjort egen pizza//
 //Vaknat upp till en frostigt vacker söndag//
 //Beundrat snömängden vi fått i helgen//
 //Gått på en 1,5 timmars söndagspromenad (i minus tjugofem!) tillsammans med Maria//
//Älskat min nya hemby lite extra//

Förutom dessa saker har jag också hunnit vara på bio tillsammans med sambon, hans syster, hennes pojkvän och hans en kompis. Vi såg En man som heter Ove, och fick som utlovat både skratta och gråta. Var till Netti, sori Black Sheep, på ein både före och efter bion. Har också varit ut på lördagspromenad med Louise, tvättat några maskiner tvätt och sovit länge. En riktigt skön helg, med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar