14 januari 2016

Back to my old life

Goafton i stugorna! Denna tjej har så fullt upp med att äta riktig mat så hon inte hinner blogga... Nånej! Fast det är första dagen med vanliga matvanor så ska jag väl ändå inte överdriva.. Har fått havregrynsgröt, ugnskorv och mos samt kalvdans idag, så en rätt bra onsdag, efter nio dagar aloe vera och smoothies.

Jobbar 9-17 hela veckan, så lite skralt om tid med bloggen när det ska tränas, springas på reko, städas bort jul och sånt på kvällen också. Men i och för sig har jag inte så mycket på hjärtat just nu heller. Tänkte bara kika in och säga hej. Eller godnatt kanske.. Har just överskridit min skärmtid med en timme, fast jag bara kollat i 20 minuter. Mycket mystiskt. Men en sak har jag att berätta, eller visa kanske - mina nya leggins som jag fick i present av Louise, en helt random lördag. Älskar dem! Och kalvdans. Mm! Måste ju vara det bästa man kan äta framför Game of Thrones säsong 1 efter en svettig timme på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar