4 januari 2016

Ännu en årssammanfattning

Ännu är jag inte riktigt klar med resumén av 2015. Här kommer ännu en årssammanfattning! Kopsade av Maria.

1. Den bästa resan
Definitivt London- och Dublinresan i juli.

2. En vinterdag jag minns extra starkt
Revypremiären i februari.

3. En person jag spenderade mycket tid med
Madde, definitivt!

4. Ett extra fint matminne
Den där kvällen när vi åt vid Bill's i London. Foodheaven!

5. En vårdag jag minns extra starkt
Sista dagen med mina älskade myror.

6. En stund för mig själv
En sommarkväll vid havet.

7. En outfit jag kände mig snygg i
Min Odd Molly!

8. Såhär såg min vardag allt som oftast ut
Hemma på soffan, oftast med datorn i min famn.

9. En sommardag jag minns extra starkt
Den där dagen gräsklipparen drev mig till tårar.

10. En minnesvärd fest
Midsommarlördagen i Tacksamviken.

11. En viktig händelse
När jag körde mig till en andra plats på höstens Kemora-tävling i varmans.

12. Såhär såg mitt hem ut
Vardagsrummet har varit mycket i fokus i år!

13. En höstdag jag minns extra starkt
Kalles och min årsdagsresa till Koli.

14. Ett ställe jag spenderade mycket tid på under året
Promenerande längs vägarna här i byn.

15. Ett foto som sammanfattar det här året
Mina "best nine" på Instagram får sammanfatta året. 

TACK 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar