1 januari 2016

2016


Well hello! Vaknade upp till ett nytt år, och nya möjligheter. Vaknade också upp till ett bombnedslag till hus efter gårdagens nyårsfest... Men det var trevligt, inget hade blivit förstört och sambon och jag plockade snabbt ihop och undan. Nu kan man med gott samvete vila resten av dagen! Skönt förresten att det bara är fredag idag. Det innebär att jag fortfarande har sex lediga dagar kvar innan jag återgår till jobbet nästa veckas torsdag. Å va e väl bäter än he?

Ni ska förstås få höra allt om vår nyårsfest. Ni ska också få fortsättningen på årsresumén, om mina mål för 2016, och sen tror jag bestämt jag ska ha på Marias version av årssammanfattning också. Men först ska jag ligga här och göra ingenting en liten stund. För att jag kan. Och för att jag vill. Sen ska jag äta Kalles portion med pepparkaksglass som står i frysen. Men efter det kanske jag har tid för bloggen igen! Okej?

Välkommen 2016!

2 kommentarer:

  1. Tuuuusen tack för igår! He va så kul :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. he va en perfekt avslutning på året <3 TACK!

      Radera