3 januari 2016

Hemlighetsmakeri

Ni kanske har undrat varför det blev så tyst här efter nyårsdagen.. Dog vi av utmattning efter att ha städat undan nyårsfesten? Somnade vi på soffan i två dygn? Åkte iväg på sista-minuten-resa till sydligare breddgrader? Nä, så var det ju inte riktigt, utan vi har nog haft en hel del på gång bara. Och en del hemliga grejer dessutom, som jag inte kunde riskera att läcka ut här på bloggen! Men nu är jag tillbaka igen, och har ännu mina sista tre lediga dagar att se framemot. Dock kommer även de att innehålla lite hemlighetsmakeri, men det ska ni inte få veta nåt om ännu... Bara att jag kommer behöva tålamod och massa promenadsällskap en tid framöver!

Här ska ni få se några bilder på vad jag sysslat med de senaste två dygnen:

Eldat i spisen och kollat film med sambon.
Haft american pancakes som lördagsfrukost.
Gått på café med "tjängan".
Promenerat och haft spelkväll/tjejkväll med Louise, medan Kalle fick underhålla min övernattande kusin Heidi.
 Bakat bland annat en marsipantårta.
Haft babyshower åt Madde.

Ni ska få höra mer om både cafébesöket och babyshowern, och dessutom utlovas recept på en av de godaste smörgåstårtorna i min värld just nu. Men först ska jag ta och tidsinställa en sista 2015-sammanfattning, samt en 2016-lista. Så länge det ännu är aktuellt...

Hur har ni haft det de första dagarna på det nya året då? Still going strong?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar