7 juni 2019

Bilder som aldrig blev till inlägg

Återigen har jag lyckats samla på mig massor av bilder från månaden som gått, som aldrig kom sig in i blogginlägg. Det mesta kan kanske verka ointressant, men vem vet, finns väl nån där ute som gläds över att se vad vi gör om dagarna. Elär..?

 Min andra morsdag <3
 Första hårtofsen!
 Plötsligt en dag trillade poletten ner och barnet började gå. Äntligen!
 Hos Madde får de vara glada över att ha ett skilt lekrum! Ser nämligen inte framemot när vårt vardagsrum ska börja se ut så här... Men huvudsaken barnen har roligt, eller hur?
 En som plötsligt fått pippi på att ha mössa på sig i tid och otid.
 Blev bjudna på supergod indisk mat hemma hos Niklas och Elin (fattar inte varför jag inte tog nån bild på den goda tikka masalan!?) och kollade samtidigt hockey-VM med ett halvt öga.
 Plantloppis vid Svanen i Monå är ett evenemang alla bör uppleva nån gång!
 Sebastian har brutit sig igenom vår gamla klädgarderob för att fixa till vårt blivande grovkök. 
 Livet på landet, alltså.
Förodlade lite i krukor inomhus, för att sen kunna flytta ut dem i pallkragarna jag gjort till odlingslådor.
 En skön eftermiddagspromenad till vackra Kyroboas.
 Nu e de sluuut! Måste säga att jag var ganska besviken på det allra sista avsnittet av Game of Thrones... Vad tyckte ni andra?
 Vårt körsbärsträd blommade så fint för några veckor sen.
 Fick äntligen tummen ur och fixade till Eleonores hörna i sovrummet.
 Bör dokumenteras, när det blev vinter igen den fjärde maj. Tre dagar innan var det +20 grader! 
 Så kan man också titta på tv.
 En nöjd tjej som fick hjälpa pappa att gräva igen den stora gropen efter fixandet av vår stängningsventil till vattenledningen.
 Besökte Studio Z för ett zumbapass för första gången på 1,5 år. Det var precis lika underbart som förut!
 Sebastian envisas med att det ska stå stolar uppefter utbyggnaden, så då fick jag ta och göra det lite finare i alla fall med ett "bord" och en blomma.
 En som älskar sin sandlåda!
 Min träningsbacke i spåret vid Kimo Bruk. Killer...
 På morsdagslunch (dagen före morsdag) med min familj vid Nabben. He va goooott!
 Gott med rödbetssallad...
 När pappan kommenderar att köpa fordon från HalpaHalli... Nöjd dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar