15 augusti 2018

Hemma på våran gata i stan

Insåg precis att jag inte knäppt några bilder på vårt hem sen Eleonore kom till världen. Har väl haft annat för mig.. Dammade av systemkameran, som jag heller inte haft framme på hela året. Egentligen har det väl inte ändrat så hemskt mycket här sen ni senast fick se bilder på hur vi bor, det har väl bara blivit lite "annan stil" i och med alla babyprylar, haha! Tänker också att det är bra att passa på att dokumentera, då vi snart inte ska bo här längre. Det är ju en helt annan story, men för den nyfikna så kommer vi att byta bostad med svärföräldrarna här småningom. Så då blir vi alltså Kimobor inom en snar framtid! Då förvandlas väl denna blogg till en renoveringsblogg i stället... Det finns minsann en hel del att göra i huset innan jag känner mig hemma där, har jag på känn.

Men nu, vårt hem den femtonde augusti:

 
 
 
 Där sover vår bästa "inredningsdetalj" <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar