31 oktober 2016

Ledig måndag

Hej påå edar! Idag är jag faktiskt ledig från jobbet, trots att det är måndag. Det beror på att jag har samlat på mig så jättemånga övertidstimmar under hösten, som jag borde börja ta ut. Idag visste jag att det skulle bli en lite lugnare dag på jobbet, så då passade jag på att vara hemma. Skönt med en förlängd helg, igen!

Gick och lade mig samtidigt som Sebastian igår, vilket resulterade i att jag vaknade relativt tidigt (8:30). Känner mig dock inte särskilt utvilad efter tio timmar sömn.. Min kropp är inte gjord för att sova så länge! Har tagit det lugnt här på morgonen med sociala medier, lång frukost med inredningstidning, tvättat en maskin, gjort en fotorunda... Nu ska jag traska iväg till gymmet för ett pass, och sen väntar lite "skolarbete". Vi har nämligen en uppgift som ska inlämnas före fredag, så vad passar väl bättre på en ledig dag. Sen om jag hinner ska jag kolla lite film innan det är dags att koka ihop dagens middag och sen åka iväg till Vörå på kurs klockan 18.

En lite annorlunda måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar