4 september 2016

Lördag 3.9

Igår tog jag mig i kragen och försökte vara aktiv med kameran (eller nja, telefonen faktiskt). Det resulterade i ett "en bild i timmen"-inlägg hit till bloggen. Min lördag i bild, varsågoda:

 10:30 blev störd i min sovmorgon av ett meddelande. Bara att pallra sig upp då!
 11:30 Basti och Rasmus kom in på kaffepaus i jakten, och vi ställde till med frukost ute på balkongen (vilket jag tydligen inte fick på bild).
12:30 lördagssvepning i hushållet och sen ut på byn en sväng.
 13:30 och 14:30 ute på promenad tillsammans med Louise.
15:30 naturgodis och soffhäng.
16:30 Kantarellstekning...
17:30 ... som resulterade i mitt livs första kantarellpaj. Ha va goo!
18:30 Googlade resor.
19:30 Installerade vår nya tv i sovrummet.
20:30 Kortspel och lite chips å dipp.
21:30 Åppsträka och redo för utgång!
22:30 Pubkväll på Paviljongen. Roligt att träffa vänner och bekanta och njuta av bra musik och nån lonkero. Trippade hem i mörka natten klockan två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar