28 februari 2016

Ett nytt kapitel i mitt liv

Ni kanske undrat varför det varit så tyst här på bloggen de senaste dagarna. Visst, jag hade varnat er om att i revyövningstider är inte bloggen prio ett, men nu har det faktiskt varit lite mera än så. Jag tycker jag är skyldig er en liten förklaring. Så här kommer det, den korta versionen:


Det här är min nya lägenhet. Jag tog beslutet och ska nu börja om från början. Fokusera på mig själv, göra sånt som jag vill och mår bra av. Svänga sida i boken som är mitt liv.

Så nu vet ni.

11 kommentarer:

  1. Bra beslut, int en dag för tidigt! Eller, vem är jag att säga sånt, men har iallafall fått den bilden här på bloggen.
    Ta hand om dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Kram! Ett tungt men ack så viktigt beslut ibland.

    SvaraRadera
  3. Lycka till Mimmi,man ska göra det som känns rätt.😊

    SvaraRadera
  4. Ett jättestort lycka till från me å. Ja ha allti tyckt att du ha vari så stark i de själv å de här om naa e ju ett bevis på he. Ta väl hand om de nu, å fast vi nu it känder varann så bra så ställder ja absolut upp om e je nainting du behöver, vill ha nain ti prat me eller bara nain träff tå e var ensamt å tråkigt!

    SvaraRadera
  5. Starkt och modigt gjort. Man är huvudpersonen i sitt eget liv och är skyldig sig själv att göra vad som krävs för att man ska bli lycklig. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Tack ska ni ha för era fina ord <3

    SvaraRadera
  7. Vill också ge lite stöd via internet till dig. Du har alltid varit en stark person och du kommer att klara dig. Nu e viktigaste att du faktiskt (som du skriver) fokuserar på dig själv, finns en stor värld ute att utforska vare sig det e där du e nu eller någon annan plats.

    SvaraRadera
  8. jätte starkt gjort, säkert jätte tungt o svårt beslut, men ibland kan svåra tunga beslut leda till något jätte bra :) Nya kapitel och nya äventyr, ta hand om dig själv och nu har du en bra möjlighet att lära känna igen dig själv och ta reda på vad du vill göra :) många kramar, o ifall du känner att du vill komma bort från Finland en sväng så e du välkommen hit ti polen :)

    SvaraRadera
  9. Starkt av dig. En fråga, du behöver inte svara. Hur gör ni med USA-resan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kommer nog att åka i alla fall.

      Radera
  10. Starkt gjort! Jag har länge funderat på att bryta upp från mitt förhållande för det finns enbart vänskap kvar, men jag vågar aldrig ta steget...

    SvaraRadera