19 februari 2016

Another day at home

Så jag stannade hemma idag också. Tror det var ett bra beslut, för nu har min röst så gott som återgått till det normala! Har faktiskt prioriterat vila istället för hemmasysslor idag, så det var kanske en bidragande faktor till tillfrisknandet. Har verkligen inte gjort mycket vettigt idag... Tagit emot och ringt några jobbrelaterade samtal, köpt lösgodis, handlat upp mitt presentkort på Amalia och varit på revyövning. And that's pretty much it. Kalle och jag körde ett varv Alfapet, och jag förlorade som vanligt. Så nu ligger jag i sovrummet och surar medan han har gäster i vardagsrummet.

Har inga stora planer för helgen. Vi har förstås revyövning både imorgon och på söndag på eftermiddagen, men annars inget. Får se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar