15 april 2013

Pågång

Från igår:
 Heidi och jag drog till stallet - hon red Elli...
 ... jag red Pelle. Blev det lite svettig tur kanske!?
 Mami och papi hade fått klart gästrummet också!
 Har ingen före-bild, men jag lovar, det blev sååå mycket bättre!

Idag har jag jobbat på dagis mellan 8 och 16:15, med en timmes paus då jag körde till Vörå på arbetsintervju. Tror nog intervjun gick helt bra, men vågar inte säga något om mina chanser att bli anställd... Det lär inte vara så enkelt då man söker innan man är behörig. Men, keep your fingers crossed! Hem till svärisarna och slänga i mig lite mat och packa väskorna i bilen, och sen iväg till Jeppis, med stopp i Nykaabi för att hämta flyttlådor/kassar och vid Supermarket för att handla lite mat för veckan. Efter att jag packat upp reseväskorna började jag packa grejer. Hann med 3 IKEA-kassar innan det var dags att åka iväg på zumba. Otrooooligt svettigt idag, men skönt! Kom mig hem, duschade, och bänkade mig här. Ska betala några räkningar och sen krypa ner i soffan med karelska piroger med ägg och nyaste New Girl och Big Bang-avsnitten. Sen natten så jag orkar till skolan imorgon!

Kämpa! Bara femhundra kassar å lådor kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar