25 april 2013

Goodbye's the hardest word

Nu har jag i princip packat ner hela mitt liv i lådor, påsar, korgar.. Återstår bara att med mammas hjälp flytta allt och städa undan här på lördag. Vet seriöst inte varifrån alla dessa saker härstammar... Tycker ändå inte att jag har såå mycket onödigt!? Men tusans många påsar och lådor blev det i alla fall! Vilken jädra tur att vi flyttar till 117kvm, så kanske alla sakerna finner sin plats småningom. Det som stör mig mest dock är att jag inte genast kan börja plocka saker på sin plats. Med bra tur är det kanske om 2 veckor jag får börja på med det... Suck. Nå, får leva i flyttkaos och väskor ett tag till. Måste trösta mig med att sen tänker jag inte flytta mer än en gång i mitt liv, nämligen när jag flyttar till mitt alldeles egna hus (och just nu känns det som det gärna får vara åtminstone 5 år till det).

Tänkte bjuda på lite bilder från dagen innan jag sätter igång lite serier och filmer här. Sista kvällen på Västermalmsbrinken. Fyfan vad sorgligt! Vet nog en som kommer snyfta sig till sömns inatt. Så många minnen...

 Fick hem nya träningsbyxor från Ellos idag. Nu är det bara röven som fattas!
14€!
Dagens jag - lite glad, lite ledsen, lite sjuk, lite stressad, lite uppgiven, lite excited
 
Packning pågår
 Hanna joinade och var mannen i hushållet då hon skruvade ner lampor och tog isär soffan. Blev ganska sura när vi inte hade alla verktyg, så ännu är en lampa uppe, och "ställningen" till IKEA Lack-hyllan fick vi inte ner heller..
 Ett riktigt projekt detdär med soffan.. But we made it!
 1/3 av mina kläder... Packade ner i sopsäckar, för det var allt jag hade kvar att packa i, haha!
 Tur att jag har mycket mer skåputrymme på nya stället!
 Packning pågår part 28585
 Sista balkongsolnedgången!
Här har vi redan fört ner 8 lådor och 2 kassar i bilen, plus att jag fört 4-5 kassar till Årvas redan förra helgen. Vadå mycket saker!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar