19 april 2013

Friday in Årvas

Tidig väckning för en ledig dag idag... 8:30 ringde alarmet. Käkade frukost, fixade mig, packade bilen full och åkte till Nykaabi. Via Fastighetsservice och lämna in E&Y-nyckeln samt timmarna, och så hämtade jag lite städgrejs till flytten. Sen vidare till Årvas, lassa av första flyttlasset (hohh vad jag kommer bli "boda" innan jag kånkat upp allt till andra våningen!) och sen till svärisarna och slänga i en tvättmaskin och käka lite lasagne.

Sitter här och funderar om jag kanske borde börja på med inlämningsarbetet i arbetsplatspsykologi innan jag åker iväg till Kaitsorhemmet. Där ska jag nämligen jobba mellan 13-21, och sen kommer Kalle hem klockan 22, så hinner inte med så mycket annat idag. Bra he, så går dagen fort! Imorgon och söndag är det renovering för hela slanten som gäller... Lovar att ge er lite sneakpeaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar