4 april 2013

Ei aikaa

Slänger bara in en kort uppdatering här så ni vet att jag lever och troligtvis kommer göra det följande vecka också. Finns en viss risk att det inte hörs så mycket av mig nu den närmaste tiden... Har lånat med mig mammas Galaxy tab till Norge, men om vi inte har wifi på "hotellet" blir det tystnad i en veckas tid. Så var förberedda på allt! Ska försöka knåpa ihop några tidsinställda inlägg här imorgon också. Men annars får ni jättegärna kommentera och ställa frågor, så jag har nåt att göra när jag kommer hem!

Idag:
- skola 8:30-11:30, matpaus, klassresemöte 12-12:30
- hem och packa det allra sista, städa undan
- strax iväg till skolan igen och skriva mognadsprov (14:30 - ca 16)
- till Prisma för att hämta mina stövlar från skomakaren + hämta medicin på Apoteket
- iväg till AK för veckans (och nästa veckas...) städning
- till Kyrkostrand och övernatta hos kusinerna, moster (som blir 50 på lördag) och O åker iväg på Karibienkryssning tidigt imorgon...

Imorgon:
- födelsedag
- jobb på dagis i Nykaabi mellan 8:40- ca 16
- kanske hinna handla en vårrulle eller fyra på vårmarknaden
- iväg till Kaitsor på sommarjobbs"intervju"
- handla till resan
- packa om väskan
- hämta Kalle från bussen kl 23 och spendera några timmar med honom

Lördag:
- till Vasa i arla morgonstund (flyget går 7:35) och flyga Vasa-Stockholm-Oslo-Trondheim

Med det vill jag bara säga att ni ska ha det så bra! Jag lovar att njuta och ta massor av härliga Norge-bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar