19 september 2014

Idolhösten


Vet inte hur många av er som följer svenska Idol i år, men det gör åtminstone jag. Förra året såg jag inte ett enda avsnitt. I år har jag sett ALLA. Sambon och jag har gjort det till en gemensam kvällssyssla att följa programmet i fråga, och musikintresserade som vi båda är kan det bli riktigt intressant när vi båda har våra favoriter och spekulerar kring vem som ska gå vidare och inte.

Nå, tycker faktiskt, och har alltid tyckt, att det är sjukt irriterande när folk skriver om Idol här och där, på Facebook och på sina bloggar osv. Hiss och diss hit och dit. Så nu tänker jag inte analysera destomer, utan bara säga såhär: Lisa och Matilda kommer att vara topp 2. Ingen fråga om saken!

Följer du Idol i höst? I så fall, vem är din favorit?

1 kommentar:

  1. Philip och Ludvig kommer att vara topp 2 ;) /Ida H

    SvaraRadera