23 januari 2018

Låtar ur mitt huvud #3

Varje morgon (nå, med några undantag!) när jag vaknar spelas det en låt i mitt huvud, och detta har jag börjat referera till som morgonlåten. Ibland brukar jag vara lite nyfiken på hur "spellistan i mitt huvud" ser ut för en vecka, och därför brukar jag passa på att dokumentera. Detta är också vad jag gjort den senaste veckan, och nu tänkte jag ta och dela med mig av låtarna ur mitt huvud de senaste fem dagarna. Tidigare inlägg på detta ämne kan ni se här och här.

Alan Walker feat. Noah Cyrus - All Falls Down
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Zayn feat. Sia - Dusk Till Dawn
Sam Smith - Too Good At Goodbyes
Toni Braxton - Un-Break My Heart

Och det var de fem senaste låtarna ur mitt huvud, varsågoda! Det största mysteriet måste ju nog ändå vara hur i hela friden Toni Braxton's gamla nittiotalsdänga smög sig in i mitt undermedvetna helt plötsligt?! Minns inte att jag skulle ha hört den på radio eller så den närmaste tiden.. Jaja, det lär jag väl aldrig få veta. Såde vare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar