11 februari 2017

Sjuukdåomin

Lördag igen. Det blir en lugn helg för min del, för jag har nämligen gått och blivit riktigt förkyld. Får väl nog äta upp det där om att jag har ett super-immunförsvar.. Magsjuk förra veckan och nu förkylning! Men faktiskt är det första ordentliga förkylningen sen förra våren, och med tanke på var jag jobbar så är det väl ändå rätt acceptabelt. Antar att mitt immunförsvar låg nere ännu efter förra veckan, och därför lyckades jag fånga nån bakterie som nu gjort mig sjuk i halsen och snorig.

Sebastian och Niklas kom hit på kaffe efter att ha varit ute och donat, och det blev min väckning för dagen. Klockan var halv ett... De åkte tillbaks till Kimo efter frukost och lite Playstation, och nu funderar jag hur jag ska fördriva resten av lördagen. Ska åtminstone börja med några avsnitt Skam, och sen får vi se vad som händer. Så tråkigt att sitta fast inomhus, när det är ljust och härligt ute. Nå, vet ju att det inte finns nåt annat än vila som hjälper, så får väl bara ge mig till tåls... Trevlig helg på er!

Spelkväll tillsammans med Kati och John i Monäs igår. Jag vann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar