5 februari 2017

På sparlåga

Återigen har jag lyckats försätta både bloggen och mig själv på sparlåga. Denna gång är det nog magsjukan jag hade i början av veckan som bokstavligen sugit musten ur mig. Jobbade torsdag, fredag, och det tog rätt mycket av min redan låga energinivå. I helgen har vi väl egentligen inte gjort så mycket, men har helt enkelt inte känt för att blogga. Har fortfarande ont i magen minst en gång om dagen, trots att jag varit "frisk" sen i onsdags. Är givetvis fundersam över vad som är fel.. Men kanske det ger med sig småningom!

Om ni undrar vad jag haft för mig i helgen så kan jag berätta att jag i fredags efter jobbet for iväg till Vörå på föreståndarmöte. Passade på att veckohandla på S-Market när jag nu en gång var åpp i Såoknin. På kvällen åkte Basti iväg på "vitsvansfest" till jaktstugan, och själv drog jag med mig Louise till gymmet. Efteråt fixade vi ihop lite snacks och spelade Alfapet hemma hos mig. Perfekt fredag kväll! Igår var jag på skruvankurs med NNSB-damerna på eftermiddagen, och idag fortsätter vi inspireras och lära oss. Har också hunnit bli bjudna på paj- och spelkväll hemma hos svärisarna.

Torsdagens jobboutfit.
Skärmdump av Louise' Instabild, därav kvaliteten..
Lite nyttigare fredagssnacks!
Lördagsutsikt.
 Årets första fastlagsbulle. Denna gång med mandelmassa (har ingen större skillnad).
 Skruvasi!
 Svärmor hade dukat upp med kycklingsallad och tre olika pajer.
 Söndagsfrukost på Runebergsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar