25 februari 2018

Solskensdagar

Den senaste veckan har bjudit på otroligt vackra, kalla, soliga dagar. Själv har jag försökt njuta av dem genom korta promenader och med att umgås med vänner och familj, för att försöka förtränga att vi nu passerat beräknat datum.. Varje dag jag går över tiden växer sig besvikelsen större och större, men det är väl nog bara att bita ihop och orka vänta lite till!

Ska ta och visa er senaste veckans "camera roll" och förklara lite vad jag haft för mig:

Från en kort måndagspromenad.
 En selfie i "vår"solen.
 På måndag kväll traskade jag iväg till Louise i Strandbyn för lite spel- och ätkväll.
Grannveedri!
Svårt att fånga på bild, men tycker det är så härligt om dagarna nu när ljuset letar sig in i varje vrå i hemmet. Har spenderat tv-timmarna med att kolla nyaste säsongen av American Horror Story denna vecka.
 
Hälsade på Madde och Saga några timmar i fredags. 
 Blev också en fredagspromenad tillsammans med Sara. Gick till Lavan och tillbaks, längesen jag orkat gå så långt!
 Kan knappt få nog av vädret den här vintern, alltså!
 Till och med kvällarna genom fönstret är magiska.
 På lördag hälsade vi på min mamma och pappa på dagen, och sen var vi bjudna på tortillas till svärföräldrarna på kvällen.
 Ingen bebis i sikte ännu på den tredje överburna dagen...
 ... så vi idkade lite friluftsliv med O'boy och grillkorv vid Jims grilltak i Paljak tillsammans med Robert & Malin samt Jani.
Nu gäller det väl bara att orka vänta x-antal dagar till då... Ska avsluta veckan med sedvanlig söndagsbastu!

1 kommentar:

  1. Jag hade tid till gynpoli på överburenhetskontroll men fl startade som tur på natten så dottern föddes en timme före min läkartid, 10 dagar över 😁 lycka till när hen flyttar ut 😄

    SvaraRadera