22 juni 2015

Ingen träning på 7 veckor

Idag slog det mig att jag varken tränat på gym eller varit på något zumbapass på SJU VECKOR. Det är helt sjukt mycket för mig, som är van att träna 5-7 pass i veckan. Under denhär tiden har jag både lidit av pollenallergi, förkylning och diskbråck. Där nånstans i mitten av maj gav jag upp hoppet om att nånsin bli frisk igen. Ännu är jag inte helt återställd; har varit krasslig i halsen över en månad, ryggen reagerar fortfarande på mycket sittande och kyla, och trött och lite halvförkyld är jag konstant. Detta har alltså lett till att jag under dessa sju veckor endast varit ute på promenader 1-3 gånger i veckan, cyklat till jobbet, och sen kanske underhållt mig med lite trädgårdsarbete däremellan. Sen ska ni plussa till att jag absolut inte varit duktig med maten, utan fuskat flera dagar i veckan. Summa summarum så ser jag absolut inte ut som jag hade tänkt mig inför denhär sommaren, men orkar inte bry mig just nu. Vägrar dieta, och ser inget ljus i tunneln gällande tränandet. Antar att jag bara får acceptera att i år blev det såhär, och så fortsätter jag kämpa bara jag blir frisk. Nya tag från hösten, och så ska vi hoppas att nästa sommar är lite bättre. Hur det egentligen känns? Förjävligt, rent ut sagt.

20.6.2014.
Idag vågar jag inte ens ta en sådär naken bild på mig själv!
Inga bikinibilder i år inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar