22 juni 2015

Fyra jobbdagar kvar

Måndag igen, och sista jobbveckan inledd. Nu återstår bara FYRA ynka dagar kvar till min semester. Längtar... Håller som bäst på och knåpar ihop ett semesterplaner-inlägg åt er, så stay tuned! Idag har jag mest suttit och fixat på datorn i jobbet, ni vet, massa lappar och sånt inför hösten.. Och det känns ordentligt i ryggen. Så nu ligger jag snällt här på sängen och surfar i hopp om att det ska kännas bättre om nån timme. Har nämligen tänkt åka på första Jeppis-zumban på vem vet hur många veckor ikväll! Fåå sii tå... 

Denhär veckan har jag inga storslagna planer. Borde tvätta de sex sista fönstren, bara vädret tillåter. Installera myggfönster i hopp om varmare dagar. Hälsa på Tees och Miles imorgon, REKO på onsdag. Sen blir det väl troligen loppisrace på Källbacken i helgen. Och så ska vi se om jag kanske skulle komma mig upp på hästryggen igen på söndag. Det var minsann längesen! Hushållet ska också städas denhär veckan. Men annars borde det väl vara rätt lugnt.. Känner jag mig själv rätt så hittar jag väl nog på nåt. Inget onödigt semestrande ännu inte, haha!

Denhär tiden förra året (25.6.2014) var det tydligen lite blåsigt ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar