29 juni 2015

Dött här

Om ni undrar ifall jag gått och gömt mig under en sten, bränt ihjäl mig i värmen som äntligen kom, eller sovit hela första semesterdagen, så kan jag meddela att inget av alternativen är rätt. Jag har bara varit lite bisi med livet och låtit internätet vara en stund. Igår t.ex. så gick jag både på loppisrace och bio, och däremellan hann jag vara ute på en 1,5 timmars ridtur med tant-Elli. Idag har jag påbörjat restaurerandet av ett av gårdagens fynd, besökt Hällnäs-loppis, och sen varit i Jeppis resten av dagen. Nu har jag duschat och bäddat fräscha lakan i sängen, och väntar på att få se ett avsnitt Fringe innan läggdags. Imorgon ska jag bland annat besikta bilen och boka Londonresans hotell, men ska se om jag inte hinner slänga in några bildinlägg från de senaste dagarna. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar