7 februari 2018

Onsdagstankar

Onsdag redan. Känns som om veckorna rusar iväg, samtidigt som tiden går så himla långsamt mellan varven. Igår t.ex. hade jag en riktigt dötråkig dag, då jag hade kontroll vid HVC halv elva, men inget program för resten av dagen. Låg bara och slökollade tv och gick igenom januari månads ekonomi. Kvällarna tenderar att bli långtråkiga också, det ända vi i princip gör är att äta något och sen fördriva tid i varsitt hörn av soffan.. Nå, det här är ju övergående, och jag försöker intala mig själv att det är bra att ha lite tråkigt och inte göra så mycket vettigt mellan varven. Snart börjar ju en helt ny vardag, och vem vet när vi nästa gång har "tid" att ha tråkigt och göra ingenting!?

Idag ska jag i alla fall åka iväg och träffa Therese och pojkarna, och efter det blir det en sväng till min forna hemstad för att hämta upp lite grejer och kanske hälsa på min farmor och farfar en stund. Får väl passa på nu när jag har tid om dagarna.. Sen har jag inte så mycket planerat för resten av veckan, faktiskt. På lördag kväll ska Madde och Rico ha bröllopsfest på Glasbruket i Vexala, och det ser jag framemot! Har sagt åt Sebastian att vi absolut ska åka bara jag inte är på BB eller känner att något är på gång. Vi får helt enkelt packa med oss BB-väskan i bilen, ifall det blir bråttom att åka iväg. Haha!

Inte mycket annat på hjärtat idag. Ska hoppa i ytterkläderna och starta upp bilen nu. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar