21 maj 2017

Besvikelsens helg

För första gången på väldigt länge kan jag inte säga att det varit en skön, avkopplande och stressfri helg, såsom helger bör vara. Tvärtom har jag mest varit stressad, irriterad och på dåligt humör hela halva helgen.

Det ska verkligen bli skönt att återgå till jobbet imorgon! Och lite extra bra att jag endast har en tre dagars arbetsvecka framför mig.. Ska nämligen vara ledig på fredag också, och inte bara flygaredagen torsdag.

Vad vi gjort i helgen då? Ja det ska jag försöka hinna sammanfatta åt er imorgon, när jag har tid att sätta in lite bilder också. Nu har jag nämligen redan bäddat ner mig i våra nya, fräscha lakan och väntar att Nukkumatti ska hitta mig. Inte så lätt när det inte blir mörkt ute längre.. Men det är ju i och för sig inget att klaga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar