17 juli 2014

Test failed

En gissning på var får ni om hur det gick när jag började leta sandaler på Ellos... Ja, ni har rätt. Jag började förstås snoka runt på resten av sidan också. Nu har jag två sandaler, två toppar och en del inredningsgrejs påväg hem till mig. Kunde ju inte motstå frestelsen när de hade så bra erbjudande (sällan)! 30% rabatt på dyraste varan om man shoppar för minst 25€, dessutom fri frakt om man köper från både vårens rea och av höstens nyheter. Och en digital köksvåg för 1€ med i det (kan ju alltid ge bort den i julklapp).

Några saker jag gärna klickat hem klarade jag mig (nätt och jämnt!) från att beställa:

 Denhär mattan var så snygg att jag dog lite. Skulle passa så perfekt i köket!
Men 159€, nejtack...
 För femte gången klarade jag mig från att köpa dessa. Nästa gång kan det vara värre om de ännu finns kvar...
 Skulle se supersnyggt ut på en lite nött silverbricka!
 Dessa två plåtlådor hade jag fått för 20€ (-30%), men konstaterade att nu är det fullt i köket, har inga fler ytor att fylla! I mitt nästa kök...
 Dendär korgen hade sett riktigt snygg ut med presentpapper i!
Supersnygga påslakan, 10€. Grått åt Kalle och rosa åt mig. Men näe, jag motstod! Vi har ju redan skåpet fullt av påslakanset (kan väl aldrig ha för många?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar