16 december 2013

Julslutspurten

Ingen uppdatering igår, tyvärr. Sov länge, kollade x-antal avsnitt Californication, fixade mat, var en sväng till Nykaabi för veckans ridtur och sen ännu en runda på gym när jag kom hem. På kvällen låg jag alltför länge och angstade över kommande vecka. Katarina är nämligen borta hela veckan och jag rev redan håret över att jag och Michaela idag och på onsdag skulle ha alla nio barn, all by ourselves. Nå, problemet löste ju sig själv när vi hade 6/9 barn sjuka idag... En riktigt lugn och skön dag, med andra ord! Och vad passade väl bättre än det, eftersom jag haft lite huvudvärk och känt mig hängig hela dagen. Slutade kl 15 och trampade hem, men fortfarande känns det inte bättre. Väntar hem gubben så får vi käka. Har också börjat på med en sats Rocky Road, wohoo! Sen ska jag försöka släpa min trötta kropp på Jeppis-zumba ännu ikväll. Återstår att se hur bra det slutar... Vilken tur att det bara är fyra jobbdagar kvar och sen jullov!

 Fick hem mitt ZBH-paket igår. Älskar dedär små zinkhusen jag köpte!
 Nya skylten från Village i Vasa, julblomma och två ljusstakar får figurera julpynt på golvhyllan i vardagsrummet. Är inte särskilt förtjust i dedär ljusstakarna, om jag ska vara riktigt ärlig...
Mina nya stjärn-ljushållare från ZBH däremot, dem fullständigt älskar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar